ПРОДОВЖЕННЯ ДРУГОГО ВИДІННЯ:
ЗАПЕЧАТАНА КНИГА І АГНЕЦЬ, НЕМОВБИ ЗАКОЛЕНИЙ
Господь Вседержитель, котрого бачив св. Іоанн, сидів на престолі і тримав у десниці Своїй Книгу, списану всередині і ззовні і запечатану сімома печатями. Відповідно до пояснення св, Андрія Кесарійського під книгою, котру бачив св. Іоанн, варто розуміти „премудру Божу пам’ять”, в котрій вписано всіх і все, а також і глибину Божественних доль. Сім печатей означають або довершене і ніким не знане ствердження книги, або ж домобудівництво глибини Божественного духа, зрозуміти (відкрити) котре ніхто із створених істот не може. Під книгою можна розуміти і пророцтва, про котрі Сам Христос сказав, що частково вони здійснилися в Євангелії: І промовив до них; „Це слова, що сказав Я до вас, коли був іще з вами: Потрібно, щоб виконалось усе, що про Мене в Законі Мойсеєвім, та в Пророків і в Псалмах написане” (Лк. 24: 44).
Поглянувши, тайновидець побачив Агнця, як заколеного, що мав сім рогів і сім очей (Об.V; 6). Цей Агнець, котрий носить на собі сліди того, що він був принесений у жертву є, звичайно, Агнець Божий, що на себе гріх світу бере: „Наступного дня Іван бачить Ісуса, що до нього йде”, та й каже: „Оце Агнець Божий, що на Себе гріх світу бере!” (Ів. І; 29), тобто це Господь наш Ісус Христос. Сім рогів — символи Його кріпості, а сім очей означають, як тут же пояснено, „сім Божих духів, посланих новою землею” (Об.V; 6), тобто сім дарів Святого Духа, котрі спочивають у Христі, як Помазаннику Божому, про що говорили ще св. Пророк Ісая і св. Пророк Захарія. Гуслі, котрі вони (старці) мали в руках, означають гармонійне і благозвучне Божественне славослів’я, голосний спів їхніх душ; золоті чаші, як тут же пояснюється, є молитвами святих.